Saturday 1 January 2011

stop being stupid.

i would like to give a speech about this person called friends on my fb. but now, dah unfriend. haha :D okay, bukan nak carik publisiti murahan ke ape, tapi ni pasal lah budak ini yang macam carik fasal ya. she was a girl. she's adding people yang die rase orang tuh mampu bersaing dengan die. then, die akan update status yg tah ape2 untuk tunjuk yang die tuh memang manusia gerek dalam dunie nie. ntah hape perangai only Allah know. mule-mule, perkenalan di fb, itu satu yang baik lah bagi aku. then she keep on asking me. u ni macam ni macam tuh, kenape macam ni macam tuh. gaya soalan die mcm mengumi aku, tapi sebenarnye, tak kot. lepastuh die pose dengan posing maut nye and show kat aku. mintak aku comment. erk, yess, mule-mule si bodoh nie pegilah coment kan, but after a few days and months and year, (cewah) aku baru lah nak perasaan what she's trying to do. aku ni english memanglah x power, tapi nak dibandingkan dgn budak tuh, i don't know who the hell she thing she is, die pun balon ckp omputeh dengan bersepah nye.  tapi, satu yang aku respect is, keyakinan die dalam menegakkan sesuatu yang bengkok. yessssss. aku bukan orang yang senang rase tercabar dengan manusia-manusia macam ni, tapi bile die cara die tuh buat aku rase muntah, yess, aku tercabar. bile tengok update die kat home, aku rase die macam type " BERANI? CUBALAH! " hayyy...


maafkan aku yang terasa geli tengok kau.
aku bukan jenis yang nak bersaing x tentu fasal.
tapi pls, kalau kau rase kau hot, hot lah kau.
jgn nak banding beza dengan aku yang hanya manusia biasa nie.
lepas tuh boleh pulak nak tanye bende yg bukan2.konon mcm mengagumi aku, tapi..i can't find the word for that.
oiii adek, akak x larat nak layan kottt.kau jelah yang terbaik. memang manusia satu universe ni suke tengok gaya kau.

shit.







sekarang blog aku nak type besar2 plak :)